Magazyn Park
Biznes w nowym wydaniu

Projekty ulotek

27 stycznia 2013

Projekty ulotek Rzeczą wiadomą jest, że niemal każda firma chce być cały czas na czasie. Chce reklamować swoje produkty lub usługi klientom i to nie tylko ciągle tym samym ale coraz to nowszym. Zatem czymś normalnym jest, że zgodnie z polityką marketingową firmy, kieruje ona do odbiorców ulotki reklamowe bądź broszury informacyjne w odpowiednim projekcie. A polityka marketingowa firmy może zakładać dystrybucję małych bądź dużych, kolorowych lub jednobarwnych broszur reklamowych czy ulotki reklamowej. Wiele firm w założonych przez siebie strategiach marketingowych zakłada dystrybucję ulotek małych, które zawierają tylko najistotniejsze informacje i to zazwyczaj tylko o istnieniu danej firmy na rynku, asortymencie sprzedawanych produktów i innych najważniejszych faktach. Raczej nie ma w tej ulotce informacji o konkretnym produkcie czy usłudze. Firma chce dotrzeć do odbiorców najczęściej jak się da. Założeniem takiej strategii jest kolportaż ulotki reklamowej raz lub dwa razy na tydzień. Zazwyczaj jest ona rozprowadzana do skrzynek reklamowych lub też do codziennej pracy i ukazują się w nich z częstotliwością raz na tydzień lub na dwa tygodnie. Często firma zatrudnia osoby niezwiązane z firmą do kolportażu ulotek reklamowych, która z różną częstotliwością rozdaje ulotki przechodniom na ulicach miasta lub też na np. różnego rodzaju imprezach na halach lub stadionach miejskich. Często także ulotki reklamowe są rozdawana klientom, którzy już przyszli do firmy i chcą zasięgnąć więcej informacji o danym produkcie.

Kategorie: Markieting | Tagi: