Magazyn Park
Biznes w nowym wydaniu

Organizacja akcji charytatywnej

20 grudnia 2012

Organizacja akcji charytatywnej Fundraiserzy organizujący imprezę, na której zbierane będą datki na szczytny cel muszą zadbać o wiele aspektów, które w końcowym rozrachunku zaważą o powodzeniu całej akcji lub też jej fiasku. Przede wszystkim potrzebna jest wyraźna i rzetelna informacja, na jaki cel zbierane będą pieniądze, w jakim miejscu, w jakim czasie i w jakiej formie. Wszystkie te informacje muszą zostać zawarte na zaproszeniach, ulotkach czy plakatach, w zależności w jakiej formie przeprowadzana będzie akcja informacyjna. Ważne jest także wybranie odpowiedniego miejsca, najlepiej takiego, które wszyscy znają i do którego łatwo jest dotrzeć. Kolejny ważny wybór to odpowiedni czas. Najlepsza jest sobota, kiedy to większość ludzi nie pracuje i ma czas wolny. Ponieważ niedziela to z reguły bardziej rodzinny dzień, sobota wydaje się być lepszym rozwiązaniem. Ostatnia, nie mniej ważna sprawa to dobór odpowiednich i zaufanych współpracowników. Rzetelni i uczciwi wolontariusze muszą wzbudzać zaufanie i działać w sposób profesjonalny. Przy doborze tych wszystkich czynników każda impreza charytatywna powinna przynieść sukces.

Kategorie: Sponsoring | Tagi: